Wednesday, September 29, 2010

IT'S AUTUMN, BABY!!



matahari terik...silau

tapi tak panas....berjemur tgh padang pun takpe....tak berpeluh langsung...aku siap pakai jaket lagi

ahhh....siyesly aku tak sangka...aku kat oversea...tapi kat negara mana pon aku tak tau

tapi yang aku perasan, aku kat one of the High School there...

time tuh waktu lunch...

and kat oversea pnyer High School, time lunch kita kene amik dulang sendiri...amik makanan sendiri...makan kat cafe



yup....tu la yang aku buat

agak kekok at first...sbb aku sorang2..

tapi last2 ada sorang gurl nih....dtg kat aku and teman aku amik ayam goreng and roti...

dia amik spaghetti...

rupenyer baru aku perasan....gurl nih artis la.....penyanyi yang sangat2 aku kenal..

ktorunk makan kat ada satu bench outdoor....matahari memancar tepat, tapi bahangnyer tak terasa

tak macam kat Malaysia, waktu tghari kalo ko duduk kat tgh2 laman....tak ke panas terbakar??

and then aku tanya dia, "skunk nih musim apa kat sni?"

and she answered, " autumn! "

oooooow...patot la tak panas ek........

and then time ktorunk makan, tetiber ada sebuah lagu berkumandang kat gerai nearby...

and lagu tuh lagu nyanyian girl tuh.......she was a singer, remember...??

and aku tau sangat2 lagu tuh....so i sang along...and she smiled.....

and you know who is that girl?? funny!! she was......................nanti aku bgtau sat g

lepas makan, bunyik loceng.......kelas akan bermula sat g......cepat2 masuk kelas

tapi aku tak masuk kelas.....

instead....aku ikot member mat saleh aku g library.....( grand tak??? )

library dorunk perghhh.......lawa!

nak pinjam buku kene calit kad student...

tapi aku takde kad student.....

member aku tuh yang kasik pinjam kat aku...

and yes...i still remember...buku yang aku pinjam tuh pasal 'Medic'..

kenapa medic.....aku pon tak tau

pastu member aku tuh bawak aku g Herbarium....ala2 yang mcm dalam Harry Potter tu la...



dalam tuh ada mcm2 jenis pokok....

kalo tarik pokok tuh, nanti dia menangis sekuat2 hati...

aku ni amik Medic ke amik Herbalogy nih???

then sampai situ jeh......after that, it was all blackout

and yess!! i was just dreaming la mangkuk!!!

so kesimpulannyer...

sebelum tido basuh kaki...

tapi agak menarik jugak la dapat mimpi cenggitu...

because the girl in my dream was.........Britney Spears!

and she answered, "autumn!"

tu je ayat yang dia cakap kat aku......LOL

and oleh itu......

i dedicate this song to all who read this...

this song is called,

"Autumn Goodbye", by Brit





No comments:

Post a Comment