Wednesday, January 12, 2011

Oii BODOH! KO TAK BLEY CAKAP ELOK SKET KER??

A great day should be started with a smile and cheers...

But today, my day started with an insult and a shame that i put on you...

ko call aku nak mintak tolong....tapi sambil2 tu sempat ko sindir2 aku plak kan...

Pagi tadi tetiber ada call nombor 03..

"eh nombor kl nih", aku ckp...

angkat2 jer....


"hello basit, ni aku nih XXX..ko bz ke?"

"tak, aku tak wat pape pon....naper?"

"ooowh takde pe....ko tak keje kan?"

"nape"

" ala aku tau ko tak keje...sebab takde sape nak amik ko keje kannnnn"....

"?????????"


( sindiran pertama dah buat aku sentap.....ok takpe, aku diamkan saje dulu)


" ni aku nak tanya ko nih, tempat aku nih ada nak carik orang tok jadik pembanci bla bla bla area Melaka Tengah bla bla bla....ko minat tak"

"ooowh...aku ok jer..tk kesah"

"ko tnya arr member2 ko kat daerah Jasin and Alor Gajah sape2 yang minat...setiap orang yang ko banci ko akan dapt RM bla bla bla "

"orait....nnti aku tnya"

"bagi aku email ko"

"aku mesej ko jer ah...email aku mengarut2 sket"

"ok ok.....bla bla bla * pastu apa dia mengarut ntah"


"ko memang dok Melaka dah ke skunk? memang tak keje KL dah?"

"malas la aku nak dok KL"

"aritu kan kat Melaka Kastam ada keje kosong"

"Kastam?? ko nak aku keje apa? pak guard?"

"keje je la.......ke ko ni mmg sorang yang tak jujur?? oops...sentap di situ"

"?????????"

( ok dia menyindir lagi...walaupon aku tak paham apa maksud sebenar dia )


"eit nnti mesej aku email ko dengan personal details ko skali"

"okeyh"

"paham tak?? ko ni dah la lembap sket"

( ok fine....kali ketiga...)



serius mood aku tros bertukar at that time...

rasa cam nak hung up tros.....but tak sampai ati plak...

yang kimaknyer dia boley lagi pokpek pokpek aku malas nak layan..

ape ntah dia ckp...sakit plak ati aku la...

last2 "ok la bye...", teros letak

ahhhh gi mamps same ko la...

nak mintak tolong, mintak cara elok.....

takyah la ko nak dok pandang rendah kat orang lain...

aku tau keje ko gempak.....tempat keje grand2...permanent dan cukup selesa..

but thats not the way u should treat people in order for them to help you, pig

rezeki masing2....

kalo ko rasa position ko bagus, then bawak2 la bersyukur...

and aku yakin rezeki aku pasti akan datang satu hari nnti dengan cara yang tak disangka2...

kalau ko rasa ko dah cukup up, sangat cepat pick-up......then tak payah la ko nak dok mengata orang lembap sana sini..

and HEY!! aku kenal ko tak lama......and we are NOT A CLOSE FRIEND....NOT EVEN A FRIEND IN FACT....sbb aku baru kenal ko tak sampai setahun, jumpa pon sekali dua...

and dont u dare treat me like a shit! fucker!

or maybe this is your style of talking....but seriusly, walaupon ko hebat...yess memang hebat, sbb ko pandai, kerja letop kowt bapak la....berintegriti, berwawasan, semangat juang, berdikari, dan berdisiplin....

but sorry! bagi aku, ko sangat TIDAK BERTAMADUN.....SANGAT BIADAP DAN KURANG AJAR....TIADA BUDI PEKERTI SERTA KURANG PENDIDIKAN MORAL..

maybe to you this is just a joke.....but cmon...i really hope that u know how much i hate silly joke and silly people..

maybe to you i am nothing...nothing like "eleh kalo setakat basit takmu tolong aku, aku boley carik org lain la....mcm la aku takde ramai kawan"

but sedarlah wahai manusia...

bukan sahaja dengan aku, bahkan dengan orang lain pon kalo ko treat them like that....people will think that you are not more that just a filthy rubbish!

BAHASA MENCERMINKAN BANGSA..

and kalau bahasa ko mcm HAHAHAHARAM....ko ni siapa?

bukan CGPA meletop2 yang orang nak tengok...

bukan jawatan vavavroom yang orang nak nilai...

bukan IQ yang tinggi ala2 cepat pick-up yang orang dok sembah...

tapi budi bahasa ko tau budi bahasa?? penah dengar? mak ko penah ajar??

yess aku paham Boldmolot pondan a.k.a molot akak2 ni mmg kasar and penuh dengan sindir menyindir..

sehinggakan tadi pon berapa banyak kali tangan aku di bahu *duhh!

but could u please at least be a lil polite?? where's your manners u damn faggot!

well, semoga kau berjaya dengan banci kau...

senin nih aku keje kowt......sorry ye...takde masa..

Love,

FF

No comments:

Post a Comment