Saturday, April 16, 2011

SERBA RINGKAS...

Kembali lagi........dan ye....saya telah mendenda diri saya.....

Mana ntah kata nak bangun pagi.......pagi taik kucheng!

kesahnyer gini,

aku pnyer anti-virus Kaspersky dah expired...

so aku renew la.....

pas renew ntah ape benda ntah tetiber dia pakai sistem baru...

aku nak bukak one particular website nih....tetiber takleh masuk ko tau

dia kata " ACCESS DENIED: BLOCKED BY PARENTAL CONTROL-KASPERSKY 2011"

i mean like, u know what i mean rite??

stress arr!! bengong!! favourite tuh!!!

ahhhhh lupekan!!

and BY THE WAY.....

arini saya nak citer pasal sifat kelahiran...

BULAN JUN

sebab saya lahir bulan JUN...ahaks!

kalo saya lahir bulan MEI......sah2 la saya cakap pasal bulan MEI.....tak gitu kak limah??

neway, saya suka tarikh lahir saya......sumer double...

dah la lahir tahun 88...

kene plak tarikhnyer 22...

boley menang 4D hokay!!! ( astaga...)

tadi ada la sket2 usha Fadilah Kamtumi a.k.a Come to Me pnyer artikel...

( ekceli Fadilah Kamsah...*fengsan )

susah-susah.......copy paste jer.....

nah amik....

Tarikh Lahir pada 22 & 25

Wataknya paling susah untuk dimengertikan. Kadangkala dia disukai kerana kebaikannya dan kadangkala dia dibenci kerana perbuatannya. Namun buat teman-teman dia merupakan orang penuh pengertian. Dalam pelbagai situasi dia lebih suka merendahkan diri jarang sekali mahu menonjolkan kelebihannya pada orang lain. Pasangan jenis ini terkenal sebagai perayu dan sebab itulah dia diberi jolokan seniman asmara.

Haaa...............ko dengar tu

wataknyer paling susah dimengertikan hokayyyy!!

kekadang aku senyum, tapi tak bermaksud aku suke...

kekadang aku nampak happy, tapi tak semestinya aku tak sakit ati...

nampak seperti UNDERSTANDING......tapi tak bermakna aku PAHAM....

bukan semua boley paham aku....( *memang tak paham )

well...3 bulan lebih ye aku tak update entry..

*eh kejap.....best la plak lagu "Judas" nih.....ha neway, Femma Fatale aku beli ori! *satu dunia nak kecoh....

best lagu2 dia....layan abis dalam kete.....

END

so sepanjang 3 bulan nih ekceli aku keje.....2 hari pertama aku siap boley demam lagi...

sbb sleeping pattern aku bertukar......since aku kan malam tak tdo siang bru tdo....

ha amik ko....Fengsan...

well well......i can say, aku tak brapa suker ngn keje aku nih...

even dia berkaitan ngn apa yang aku belajar dulu....

but stil.......it is not my profession...

tapi so far banyak yang aku belajar......banyak benefit...

in terms of knowledge, soft skills and product incentive ( half price tuh!! )..

mmg banyak yang aku dah belajar....

~ and sbb aku keje kat situ la aku jumpa ngn dia :))

ada pro n cons....

bagus memang bagus...

tapi tak satisfied.....

i want work that require me to do works...

hmmm.....

bunyik mcm tak bersyukur...

tapi da lama i keep searching for things that suits me much....

and i hate WORKING DURING WEEKENDS AND PUBLIC HOLIDAY...

even org cakap "ehh takpe......rezeki tuh! "

yup.....im thankful to God for giving me chance to stand on my own feet..

carik duit sendri tok sara diri dan kasik mak ayah sket.....

tok bayar duit kete...tolak EPF, Socso ( LOL )...

ASB....pffft

beli supplement..... ( kenyang makan supplement )

but still, the working environment there sometimes make me feel like a LOSER...

tapi takpelah....

daripada takde sumber pendapatan.......takkan nak petik daun buat beli nasik kot....

neway, esok keje....

malam ni tdo awal....

tdo lewat pon takpe....sbb aku masok kol 1....sampai 10 malam

see??? my working hour sucks! pffft....

till then ...

Bye

No comments:

Post a Comment