Monday, April 4, 2011

O GOD.......kembali bersarang.....!

Kali terakhir aku blogging adalah beberapa bulan lampau...

time tuh aku lom keje agi....

Lani dah 3 bulan aku keje......bermakna dah lebey separuh semester aku TAK JENGUK langsung blog aku....

PEHAL PEMALAS NAK MAMPOS?

kete aku sebulan sekali je basuh ( tetiber*)

mak aku pon kata aku nih PEMALAS NAK MAMPOS

oooowh.......sape punyer kete berhabuk sungguh ni??

nak ajer aku snap pic and post kt sni.....

gambar sebuah kenderaan yang berlapuk haruk...

kalo setiap kali basuh hantar carwash RM10.....mati la cmnih....

well, nak wat cmner.......orang lain basuh kete time weekend....

aku ari weekend gi keje...

memang LOSER...

tp takleh ckp cmtuh......tu kan sumber rezki nan HALAL

neway, kamera aku ROSAK...

arituh main ombak masuk air...

teros KIOK

weh weh.....aku just nak membebel 5-6 minit je sebenarnyer...

just nak membuktikan bahawa blog nih masih idop.....

papehal, esok saya berjanji akan bangun awal tok cerita lebey sket...

sial 3 bulan lebih tak update blog....

mau tak banyak benda nak story......

lani nak tido sat.......ngantok dah...

ti sambung k!

kalo esok saya tak bangun awal, saya rela berbogel sebagai denda....

No comments:

Post a Comment