Tuesday, May 31, 2011

Sudah Pertengahan Rupanya...!

Diam tak diam......it's June already!!!

Pejam celik pejam mata, eh dah pertengahan tahun lorr....


Dan eh ! Dah 5 bulan aku keje dengan tekun dan saksama....

Dan eh ! Dah masuk 4 bulan since WE KNEW EACH OTHER...

Dan eh ! Dalam 4 bulan pertama nih banyak jugak gadoh2 siap main tampar2 lagi....

Dan eh ! Tak lama lagi buffday sape ek?????? *wink



Neway, last week adalah Hari Gadoh Sedunia...

Aku masok keje, punch- in apa sumer...then teros bukak email and baca..

Ouhhhhh ada pergaduhan antara outlet X dan outlet Y...

Yang gadoh hanya 2 outlet, tapi dorunk all-out gi forward email satu Malaysia pnyer outlet...

Ending dia Manager masuk campur....hantar email berbunyik begini


Dear all staff,

This is a serious reminder to all. Our internet connection is strictly for bussiness purposes only.

No personal emotion or personal-related email is allowed especially during bussiness hour. Any staff caught doing the same, ACTION will be taken to him/her immediately.

Please be noted!



I was like "ahh apa2 jer la korunk...nak gadoh naik lori arr ! "


Pastu jap lagi my evol mesej,

"Boley tahan jugak ek orang yang u add kat facebook tuh......comel2....dah gersang sangat ke u ni?? Pergi la main ngn dorunk kalo nak "


Then i was like BLURR sekejap......like "huh?? apakah yang telah terjadi ??"

Ok sila jangan balas mesej dia, kang lagi terok gadoh....

*balik keje teros jumpa......


And then kejap lagi my colleague punyer husband call...

Si colleague aku ni plak tgh gi merayau ntah maner.....berejam aku nunggu tak balik2....

Last2 husband dia tension balik-balik aku jer yang angkat tepon, bukan bini dia......then AKU JUGAK YANG KENE MARAH....

adeyhh....

arini Hari Blurr dowh...

apakah yang terjadi??

sumer orang mengalami PMS serentak....aku pula senggugut seorang diri..

kekadang nak ajer aku melancong ke Pantai Remis mahupun Simpang Renggam sambil menjerit kuat2....

Ahhh lupakan saja perihal duniawi...

Hidop kekadang naik kekadang turun....biasa la tuh

Yang penting.......pergadohan arini membuatkan aku menerima sebijik penampar padu from my evol longoria.....

That means dia care pasal aku.....ok la tuh.....*walaupon aku innocent..

Nehhh.......apa2 pun, aku suka tgk dia.....

Sbb dia honest.....walaupon kadang2 terlalu menyakitkan....but at least dia tak menipu..

dan dia sangat2 risau kalau hati aku terguris.....*ouchhh

by the way, what past is past...

sejarah silam dia sedikit sebanyak menghantui aku this few days...

tapi aku pon satu hal, asyik pikir benda yang sama nak watpe...

Ye....lupakan saja semua itu...

Focus on the present, forget about the past, and just SPEAK IN FUTURE TENSE..... chewahhhh!!!!

apa2 pon, yang paling penting, dia adalah KUKURUYUK ! Kukuruyuk Kukurina ! *puss puss


dan apa yang paling penting skunk nih....jam sudah pukul 3 pagi sibai......

ngantok layu mataku ini...

Till we meet again....*not Till the world ends ok ...

Seeya !





No comments:

Post a Comment