Thursday, July 28, 2011

HARIMAU vs SINGA katanyer...

Ok.....no komen mengenai keputusan perlawanan harimau dan singa sebentar tadi. Aku pon bukan tengok sangat pon, sbb sibuk main STOMACH TWIST. Huh?? stomach twist? best tau stomach twist.....rasa mcm lelemak kat sekeliling pinggang nih sumer cair.....pastu ramping la aku pasni...

*kalo pasni figura tubuh aku jadik begini endingnyer....sila jgn jeles*

Eh jap......laa...patotla kat gym tadi tak ramai org.....sbb sumer dok buat RAPAT UMUM kat mamak stall depan tuh.....ada LAYAR saiz gergasi...sape tak teruja..

neway, fenomena berat badan naik SEKILO selepas cardio workout benar2 masih menjadik misteri...arini saya berpeluh super duper banyak tau...main pon tak peloh cenggini....eh?

today me and MY EVOL training sesamer berdua2 tau....sweet kan......*pfffttt

Ok ok.....lupakan pasal segalanya...arini saya nak share kat sumer orang yang saya sedang mengalami "water retention" kat pipi....tak tau la water retention ke lemak retention....uisyhh pipi saya alih2 tembam.....kuat makan mungkin??? org kata kuat makan tanda bahagia....alahaiiii...... sweet syial....tapi masalahnyer time happy makan, time stress pon makan, time takde keje nak buat,makan.....time tgh buat keje pon makan......ending dia esok lusa aku jadik seperti belon udara panas......

Arini hari jumaat.....*tiber

Jumaat depan adalah hari terakhir bagi saya untuk bekerja sejauh 7.5 km dari rumah....sbb tempat baru nanti jaraknyer hanya 3 km......maknenyer kalo jalan kaki pon still rabak la jugak kaki ko.......tapi kalo naik kete, SPLING!!! 5 minit jer.....

so boley la enjoy selama seminggu, i mean, saya ada gap seminggu sebelom reporting to new work......

tunggu jap........tapi kan.....time tu dah puasa.....dang !

bulan pose ni jgn nak ngengada jejalan di tengahari .....haus nanti cmner??

tahukah anda UNTA boley bertahan selama 7 hari berturut2 tanpa setitik air?? kerana ia menyimpan bekalan air di dalam bonggolnya....*sebut "bonggol" guna suara tekak..

tips : CREATINE bersifat water-lock.....dia absorb air kasik simpan dalam badan di bahagian otot.....so time sahur nanti minum la creatine....nanti lambat rasa haus moga2......boley la feeling2 unta......atau bak kata sesetengah orang, HUNTA!!!

neway, creatine dijual di rangkaian GNC seluruh malaysia.....cepat beli cepat!! hanya RM88.....*kannn

hmm....rini saya nak tido awal....sakit hati tgk LINGKARAN GELAP BAWAH MATA semakin bermaharajalela......tenyeh garnier pon takde kesan.....baik aku padam pakai getah pemadam...

till then......seeya!

No comments:

Post a Comment