Thursday, November 10, 2011

HUH ?? *eyes rolling...

2 hari lepas secara berturut2 i was alone at home....so apa yang saya buat? saya pasang CD born this way , pasang kuat2 sampai volume PECAH katanya...and started to dance till the world ends like it's 2012 *hado?

ruang tamu umah saya ada cermin besar, saya menari shirtlessly sampai sweating like hell...looking at the mirror and tibe2 saya rasa arouse bila memikirkan babak2 saya berpeluh2 sewaktu di set...*ehh?? kantoi...

( selekeh sial )

skunk nih perot saya agak perit.....rasa macam menyundal2 kat dalam...mungkin sbb banyak makan Salmonella sp.....

well, aritu saya tgk Norman Musa kalah time dtg Masterchef Malaysia arituh.....dia punyer muka penuh kemaluan aku tgk.....mesti banyak makan jeruk tuh... *huh?

Mak saya call, "Mama kat kedai jual cekedis-cekedis ni..nak kirim apa2 tak ?"

"Belikan gummy bear !!", aku jawab

sekali ha amik ko.......satu tempayan mak aku beli......so skunk nih perot saya sakit sbb makan gummy bear la......awk jgn pikir bukan2 tau... *blushing

Rasanyer next week nak turun KL....sbb nampak ada iklan Job Fair kat PWTC....pergi je la....mana tau rezki kot2 sangkut kat KL...

Saya ajak kawan saya teman, then dia kata "Ko percaya benda2 macam tuh? "


"HUH?? what a statement.."

Kelas ko jah !

Till then....seeya

No comments:

Post a Comment