Thursday, November 17, 2011

SARANG GAY !

"I love you" dalam bahasa korea adalah Saranghae

Sebutannya mudah sahaja.......

Hanya perlu menyebut "Sarang Gay", maka ianya bermaksud i love u so much muahh muah..

kalo nak romantik sket, kene sebut dalam bilik gelap secara berbisik *sarang gay so much* ha mcm tuh...... :P

comel kan?? bahasa korea ni cute2 tau.....

tapi kalo nak lagi cute cube belajar bahasa hindustan.......*arouse


neway, aritu ayah saya dengan selambanyer telah mengisik DIESEL instead of PETROL ke dalam kereta kesayangannya itu......ha apa lagi....terberhentilah tgh jalan....syukur time tuh aku ada sekali dalam kete......leh aku tolong tolak kete ke bahu jalan

menunggu tow truck datang sambil kami satu keluarga menunggu kat tepi jalan PERSIS seperti ber-picnic.....naseb bek malam....kalo tak memasing jadik ikan kering kat tepi..

pengajaran dari cerita ini : hanya disebabkan kecuaian kecil , maka terbang ratusan ringgit tok repair kete kat bengkel *mak aku asyik ulang2 je ayat nih

Ahah ! semalam saya ajar mak saya main Plants vs Zombies.....sambil2 main tuh, mak saya alih2 cakap kat " Aku nak menantu orang Lubnan! "

Gedegang!!! apa kaitan zombie dengan menantu ??


Ok lah....ekceli saya takde citer nak dikongsi....hanya menikmati hujan yang turun berderai2 dari langit.....oh my....indah sungguh suasana ini O.o

Till the......seeya !

*giler pendek entry kali ni.....

No comments:

Post a Comment