Wednesday, September 23, 2009

BARU NAK TENGOK....


semalam aku keluar berhari raya bukan ke rumah orang...tapi ke panggung wayang tengok "The Ugly Truth"...wakakaka

memula aku nak tgk G-Force......hamster2 tuh ala2 tomey je kan....kawan aku nih tak minat plak celakak btol!!!

ikot jela cakap dia tgk Ugly Truth.
neway...nasib baik best ok....and citer ni mmg btol2 18...bawah 18 tokleh tgk hahahaha.....even yang dah 18 pon kalo dia jenis yang ala2 ajk surau katanya....pon tokleh gak....sbb citer nih mmg btol2 open giler bg aku......i mean, pasal benda2 18SX ni la.....cos dia ada citer pasal masturbate...lelaki tu ( Gerard Butler) ajar pompuan tuh cara melancap pakai vibrating brief....ajar main geletek2 bijik kelentit siap....OMG!! ni kalo tgk ngan mak ayah sure malu ok.....

apa2 pon aku bagi 4 setengah bintang tok citer cenggini...kalo nak bandingkan dengan Jin Notti kan....

neway, semalam sambil2 menunggu wayang....sempat gak aku main2 pose kat tgh2 Dataran Pahlawan Melaka Bandar Warisan Dunia



take 1

take 2!!


and take 3!!! wakakakaka

ada sesaper nak main2 pose ngan aku???

No comments:

Post a Comment