Sunday, September 27, 2009

TAK BLEY TIDO........TAK BLEY BLAH

mcm biasa tetiap malam aku sentri duty jaga keliling rumah bawak parang ngan torchlight.....alang2 mata tokleh lelap nih baik la aku feeling2 pak guard sket kan

topik hari ini...makan!!

korunk tau sea cucumber?? ( wah tak abis2 aku nak cakap pasal gamat nih)



macam ulat beluncas kan???agak2 kalo wat lauk sedap tak???

well....tu la yang aku telan semalam......resipi Braised Sea Cucumber yang aku google sendiri and gamat tuh aku beli kat Jusco....semangat tak??

rasa dia .....takde rasa pon......kenyal2 jeh.....ala2 makan ulat mulung gituh....yerrggh mampu ke??



yang penting akak aku geli geleman tengok binatang tuh masuk kuali.....ni pon first time gak aku masak exotic dish cenggini....pasnih nak try masak tapak sulaiman plak lah

owh ada lagi!!! arini aku masak tongkeng ayam....believe it or not...jubo ayam sangat lah sedap yer.....i wonder napa akak aku takot nak makan

and actually aku pon wonder kenapala aku ni ske sangat makan benda2 pelik....

dan actually aku lagi wonder kenapa tetiber i talk about food......


No comments:

Post a Comment