Saturday, November 7, 2009

CELEBRATION YANG VERY THE LATE....

aritu buat juling kalinya.......salah....julung kalinya.....me and my dearest fwen celebrated his bufday...but what a very late birthday celebration hah???
i mean....dia lahir 19 oktober 23 tahun yang lalu...and i managed to celebrate in 3 november 2009, 23 tahun selepas baginda eh baginda plak....selepas dia dilahirkan ( boley?)

but celebration is still a celebration what??

we went to KLCC.......flying with our own wings, kalo pakai buluh terbang kan lagi senang
and then tetiber ujan....duh!!

sakit muka aku kene tembak air ujan.....pelepop pop pop pop bunyik dia...pastu zrusshhhh menimpa2

kitorunk tak tahan and decided to stop by kat Kompleks Kraf Kuala Lumpur........bukan untuk membeli kraftangan sebab dah totop dah pon tempat tu ( malam kowt)...tapi demi melindungi pakaian dari lencun
dan juga untuk ber-photoshoot....boley??

kat stu tetiber wujud plak pondok yang tersergam indah.....so kitorunk duduk berteduh sambil muka herot2 amik gambar....hujan lebat seyh....gila kau




ok ok dah!!! dah dah le tu posing bagai......dah jom sambung journey
actually kalo tak tadi dah sampai dah before ujan turun......tapi sebabkan salah jalan.....
aku dah kata dah, nak g KLCC kene lalu depan La Queen tuh.....boley teros straight terjunam masuk parking lot bayar 2 hengget
tapi ntah masuk lorong haji taib mane ntah sampai terpusing2 segala.....

neway, plan A adalah nak g mencekik kat Manhattan Fish Market......tetibe tukar.....g Pizza Hut jer.....makan piza baru tuh.....siyes sedap...kruk krak kruk krak aku makan...
tapi actually aku prefer plan A, sbb ak ske seafood....
but mahal la of kos.......even aku ada voucher RM5 celah taik gigi ni pon tak mampoo kurangkan beban keluarga....wawawa

neway, piza pon ada seafood what?? set baru tuh udang dia letak sekor2 ok...besar lak tuh.....satu slice satu ekor.....so aku makan udang jer *wink





selepas kenyang kitorunk main gendang
sebab gendang gendut tali kecapi, kenyang peyot sesuka hati....tak gitu??

ok!! its Window 7 time!!!!!

banyak la ko window 7.......window shopping la......!!

wuuuuuuu......ikotkan ati....nak je aku call mak aku mintak pitis tok dibuat beli belah....
meleleh2 selva aku tengok clothes and all that....
but wait....selva??? saliva ok....ko giler

pasni aku nak try slow talk ngan mak aku

"mak.....leh tak key- in duit sket.....nak soping sat...muah muah muah", camtu ayat aku

agak2 mak aku cair tak???

sbb aku dah target ada satu piece of cloth kat Forever 21...tapi aritu la...tak tau ada lagi ke tak.....tapi kalo takde takpe, sbb tadi aku ada target lagi satu kemeja Zara cun melecun....dan jugak sweater Topman kaler darah...

rege dia sumer sama jer.......

so aku konpius kalo dapat duit nanti nak grab yang mane eh???

by the way, aku tgh celebrate birthday Encik Mohd Ghadafi b Mohd Jaya

tapi nampak gaya aku lak yang dok berangan sensorang sambil dia tak henti2 swoh aku amik gambo dia pakai Dslr aku ni.......(*wink korunk dah kene tipo)

" ni kalo aku gelapkan wang syarikat sepupu aku ok gak ni....buat shopping....boley??", aku berkata dalam hati

hmmmm aku tokleh nak fokus la amik gambar orang....sbb pale otak tgh bizi pk...neway, say cheeeeeeeeeeeeeezzz.....

ya udah......turn aku tok pose plak

im wearing black Zara shoes, white Padini panzie ( ???), DC wannabe Superman tee, Swatch watch, and my Armani Exchange cap ......wakakaka Syaer sowi aku ciplak trademark show-off kau....next time tak wat agi.....kaka

p/s : silalah kira berapa banyak kali aku cakap "boley"

1 comment:

  1. 7 kali cakap boley. Ye ke?



    Patut ar ko balik terus termeninggal kat lantai malam tu ek? Huhu

    ReplyDelete