Tuesday, December 8, 2009

SAYA DAH BALIK!!!

Duh!! Da bape tahun ha aku tak update blog ni???
I dunno why……just wondering …..am I losing my fire….???
I was like….total blank sekejap…..tatao nak citer apa kat blog…just having a writer’s block
Neway, I got new friend!!! And he really really ask me to update my blog….so …baru la ada semangat sket nak berceloteh !
Lately I found myself flirting in the verge of obscene…
And lately I found the beauty of me….*wink

Sometimes friends can make u laugh
Friends make you un-empty
Make your day
And make you……….different
Penah tak korunk rasa ingin bersendirian…like “leave me at once…I wanna be alone!!!”
I tell you…..don’t do that!!
Cause friends mean a lot……..
A friend can be your place of sharing…
A friend can be your motivator….
A friend can finally be your husband or wife…..
A friend can be anything in your life……
So make friends…….a lot….cause u don’t know what’s coming up next...

LAME!!! tukar topik....

well well well............semenjak dua menjak nih i found my new obsession

Bags and shoes!!!

kasut AX ni sejak awal sem lepas lagi aku ngidam sangat nak........tapi sampai skunk tak beli2.....ni tgh sale nih.......nanti2 la tunggu pitis tebal...




lawa kan??? very the shiny2 kuning diraja ....love....tapi cam kasut nak g keje pon ada gak

and this one is total "mashikuna"!!! smart kan????? don't mention the price....hate to hear it, but love to have it

this one is a killa!! aku dah usha2 tgk rege dia around 5 K....bapak giler......

ahhhhhh...my all-time fav..........adore it......nape la ko tak murah......damn!!

selonggok kasut ni kalo aku dapat......i don't mind losing my wife...( mampu ker??)




Paul Smith n Gucci..........sehari menabung satu ringgit....50 tahun pastu baru dapat beli kan.


i dunno......but gotta say i like them!!!

hanya financial jer yang menghalang aku...bukan dihalang oleh orang tua tau

tu lagu sape ek....."cinta dihalang oleh...orang tua````````````"

pape jela.....yang penting sape nak belanja aku beg and sarung kaki ni???

sarung kaki??? my dad dlu ske sebut sarung kaki....means kasut la tu....

kekadang sepatu....kekadang selipar pon dia bantai panggil kasut....boley?

ya udah......aku nak kasut kulit sama tote bag...larat ke??

next sem adalah kali yang terakhir aku dapat scholar......pastu dah graduate

pastu ada lagi ke sesi shoping sakan?? takde kan......baik ko cakap......takde kan!!!

ha so???? tak paham2???

sem depan kena plan tol2 nih nak beli apa........

kalo beli Gucci bag straight......kering aku...wakakakakakaka...tinggal kupu2 je dalam wallet

eh next sem dorunk ajak aku melacur kat s'pore beb...

kalo dolar aku banyak...im off to Kota Singa!!!!!



kat sana aku nak beli macam2......beg Burberry, kasut Paul Smith, AX jeans...Prada, DKNY pon nak gak.....and then aku nak tanya ko....larat ke??

bengong !! aku tgh cakap ngan saper nih.....

neway, sape yang mengenali diriku.......im begging you......belanja aku satu beg pon jadikla.....wawawawa

ni dah tahap merayu2 dah ni.......

aku siap tgh melutut ni ha sambil taip blog........plizzzzzzzz

AND BY THE WAY!!!!!!! broooommmmmm bunyik petir....boley????

aku tgh sedap layan all the new songs of my Gaga...The Fame Monster punyer album


lagu dia sumer sedap gler

sedap sampai orgasm aku dibuatnyer hokay!!!! ( bak kata kawan aku la)

bak kata aku plak.....sedap sampai boley datang period......ada larat???

try lagu "Alejandro".........tgk lirik dia.......meaningful!!!

dah seeya!!! merapik btol entry kali ni......

aku nak taip blog seterusnya plak....

wait n see k!!!!

1 comment:

  1. alejandero. roberto, oouuuu~~~

    haha. Belilah ko beg sampai 100 bijik sem depan. Mampukan aje. LOL

    ReplyDelete