Saturday, October 31, 2009

OH NO...........!!

arini ari sabtu....
aku ada 2 paper......larat ke ko nak jawap 2 paper straight??
pecah pale otak aku....eventhough aku tak stadi sangat wakakaka
apa yang penting.........dalam Dewan Besar tadi pale otak dia la......sejuk giler ok
freeze dry aku kat dalam tuh

arini ari sabtu...
aku balik umah pas exam...
umah aku kat melaka....
dah 5 minggu aku tak balik..
dah dah......ni nak wat poem ke apa....


just nak emphasise kan yang my sis dah kurus!!!
aku balik balik je dia tanya " tengok!! kurus kan??"
ha ah la shiak......kurus beb
it's a Superman transition bak kata iklan tuh...
apa tak nyer...


mula2 macam ni



pastu tetibe jadik mcm nih!!!



aku tengok pon muka aku jadik macam nih

larat ke ko???

haisyhh........skunk ni aku dah stress...hahak * wink

1 comment:

  1. serious mmg dewan sgt sejuk..klu nk rase winter ble r lepas kat ewan je..haha

    ReplyDelete