Sunday, January 10, 2010

SESI ENVIRONMENTAL FRIENDLY WITH FER

AJL semalam Aizat dapat johan.....apa pendapat ko??

jika puas hati sila jerit kuat2...paling kuat di dunia

jika tidak, taip "CHOI" dan hantar ke Talian Nur sudah.......

"apa-apa pon.....kita kene kekal ceria" -Kepompong, Festival Teater Interkolej 2009-

neh!!! merapik!!

neway, last week aku baru pas setel handle audition tok carik pelakon2 tok dihumban berlakon teater kelak....ada la beberapa umat Muhammad berupa adam dan hawa kaedahnya yang datang aritu....

now cuma tinggal nak pilih skrip je.....hopefully everything's gonna be well and beautiful hendaknya...

okehh!!! petang tadi aku ingat nak dok bilik je actually......nak siapkan assignment and study ala2....

rumet aku like so sudden " eh ko nak g sungai congkak tak??"

and i was like " takpelah....tak kot" ( very the palsu kan)

tapi last2 ........

" eh jom la.....malasla aku nak wat assignment nih"

hahak.......boley??

sebab bukan apa......kalo aku tak ikot nanti takde citer nak tulih kat www.ferralnic.blogspot.com ( alasan agak munasabah ye di situ)

kitorunk berlima overall.....

jauh gak sungai nih.......naik mabuk aku dalam Viva....jauh giler....mcm 16 jam jer kan jauh dia....kenapa la tak naik flight jer.....padahal nak g sungai cuci kain je kan....

owhhh.....lama sungguh since the last time aku mandi sungai......last masa sem 3 dulu.....skunk aku dah sem 6....so dah 3 sem aku tak mandi.....hebat tak??

on the way, awan mendung berkepul2 di langit....ayooo risaunyer.....so aku pon swoh dorunk baca doa tolak awan.....alhamdulillah menjadik.....langit kembali cerah....( kannn!!!!)

waaaaaaaa....seperti kera mendapat bunga, atau mencurah air ke daun keladi, atau bagai ayam berak kapur....ahhh atau apa2 jela......yang penting aku begitu teruja dapat selam dalam air...bukan sebab airnya yang sejuk.....tapi sebab kali ni aku TIDAK lupa membawa DSLR wannabe aku!!

hahahak!!! woit!! tak paham ker??? lampi siak.........FOTOSYUT lerrr apa lagik!!!!!

sejam yang pertama kat stu memang penuh ngan kelipan flash jela kan.....

selamat datang ke sungai "jangan pandang blakang congkak".......over tak??

weeee dorunk dah masuk air......and aku still capture photo dan segan nak masuk air....

tapi at last masuk jugak......harusla kan jadik badak berendam.....

tapi actually kan....aku agak segan silu sket la......sbb aku tak bawak sluar pendek tok mandi......ada boxer je kat dalam....pendek gler lak tu......so i decided to just berendam jela......

tapi melihat akan gelagat bebudak ni mandi tak ingat alam semesta......aku jadik terliur....i mean.....mana pernah aku pergi memaner tanpa sebarang posing dan photosyut kan.....hahak alasan

jadik............dengan bengongnyer aku naik ke permukaan!!!! yeahhhh!!! persetankan segala segan silu itu bha!!!!!

bukannyer ramai org pon kan.......lantak la....

hikhik*

feeling2 kucing hutan......mmmm mcm katak kuang la.....

nehhh!! this one ala2 ANTM tak jadik......mana ntah ombak..

dapatla sket shoot "tidal wave"......tapi muka aku tak nampak!!!

attack the photographer!!!! and then pastu kamera aku basah ka......bengong!!

eheh...kan da...aku naik syeikh....

ske tgk bubbles around me.......cam pakai bubble dress je feeling dia time ni...

no komen.....

ngehehehehehe.........iklan "RENOMA' jap.....boley tak?? still larat kan??

and this perspective was taken by me.....buat desktop background lawa nih....

tetiber...*

ok ok.....i promise kat dorunk this is the last pose...pasni main air puas2.....tak abis2 nak menangkap gambo kan......motip sangat k!!




teka 5 minit pastu sapa datang......

klu dia......"kling kling kling"

pokcik askrim la........huhu

epul cekcepat amik wallet and tahan pakcik tuh......so memasing dapat sorang satu....tapi masuk buku 555 la ye.....

mmmmm lazat bukan?? and then sumer senyap .....sbb makan askrim perlukan konsentrasi yang tinggi u!!!

yang makan tepi sungai....

yang makan atas batu...

dan yang makan secara 3some.........sumer senyap tak bersuara.....nikmat sangat ke?? agakla......

they say pasir sungai buatkan kulit jadik halus.....eh betolla.....kulit aku terkupas2 lepas scrub......memang halus kan kaedahnyer.....duh!!!

macam kat United States kan.......( berangan)

ok sebelum balik aku nak satu lagi pose......nah!!!

uhu.....setelah badan segar dan pale naik noya......jom balik....it's getting dark dude!!! esok korunk keje....aku takde kelas takpe...uhuhuh....




p/s: jpa bila nak masuk......aku dah tak larat...nak mintak duit kat mak ayah pon segan dowh!!!

No comments:

Post a Comment