Monday, January 4, 2010

HAPPY NOYA!!

alamak duit habis.........
aku mesej mommy tok raih simpati....
and then bila duit da masok, aku cakap la "yeaaaa boley g makan"

pastu mak aku reply

"apa ni...nak makan pon takde duit ker.....kesian"

hahahak aku pnyer tergelak dalam ati sampai pecah ulu hati dibuatnyer....

tapi knapa duit boley abis?? chewah mcm drama bersiri plak kan........

neway, happy new yearrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!

year end sale dah abis semalam...sedey tak??

akak tu kata bulan 3 ada sale lagi.....bulan 3 duit jpa aku da abis la kak oii....

even skunk ni jpa tak masuk lagi pon aku dah berhutang piutang ngan my frens....kejap.... yang tu aku citer sat lagi

aku nak amik quote dari fb aku....

"Pat hari aku bercuti di seksyen 7....boley seksyen 7??? and 3 hari pakaianku di-sponsor disana....AlexanderMcQueen lagi...( larat??)...ptg nih balik Serdang semula......duh!! it was fun thou......neway...esok aku takde kelas.....hikhik...( tetiber)..so boleyla update blog kan......( status terpanjang ever)"


yes 4 hari sempena nuyer.......celebration tahun ni sangat lain bagi aku.....it was damn sweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet by the way

sweet like sweat........adakah???

thursday last week akak aku belanja naik erl dari putrajaya ke melaka sentral....jauh kan sampai ke melaka........buntut hang...kl sentral je la...

RM 9.50......mahal dok??? tapi 15 minit je....berangan2 dalam 5 minit...taip2 mesej pon another 5 minit.....lagi 5 minit tu ingat nak tdo jap...skali "eh dah sampai!!"

jumpa member kat stu and teros head ke S.alam

ramainyer umat......dalam komuter aku boley feeling2 dalam tin sardin

duh!! new year's eve kan...........

apa2 pon.......bersiap dulu kat seksyen 7 nun.....

seawal 8 mlam dah btolak reramai ke BB.....


makan2 ...lepak2... pavi2 apa sumer.......then it's time to noya!!!!!

countdown kat situ.......meriah gler......

besides, it was a double celebration in fact........

buffday my fren and nuyer celebration.....2 in 1 at the same place

malam tu memasing tak ingat dunia.....2 in 1 katanya

baju putih adalah mangsa ...



memasing muka tak bley blah.....tunggu la kejap lagi...


happy buffday!!!!!! hahahak kan da.....


and this is interaksi between pemangsa and mangsa...

best gak main snow nih...ingatkan krim buat kek tuh......

neh!! aku dah tak larat.....pebenda kat dada aku tuh??







sekali besok nah amik ko!!!

2 in 1 disaster!!!!........

petang tuh ikot Syaer amik kawan dia kat LCCT....baru balik oversea...on the way g sana tayar pecah...


kelentang kelentung........dapat tukar tayar dan dengan bangganya kitorunk act like as if nothing happen....

lepas amik kawan dia, prang!!!! drive shaft patah!! kete tros tokleh gerak...........padan muka memasing hahahahakkkk.....termasukla aku kan....

ko tau........memasing jadik tak betol@ ting tong sbb dari kol 7.30 malam kitorunk stranded tepi highway sampai 12 tgh malam!!!

kitorunk menunggu syaer's bro datang bawak tow truck.......5 jam ok tunggu!!! boley ko bayang????

kitorunk borak2......main teka teki.....tido2......




tu dia.........anak kancil tepi sawit


pastu memasing wat muka sedey kete kene tow...

and naseb baik la takde sesaper yang nak terkencing ke terberak ke.....kalo tak mampos...

dah la hi-way tu tepi kelapa sawit.......bawak nyer tetiber keluar babi hutan dah kes naya....neway, babi hutan duduk dlm kelapa sawit??

so in conclusion......2 in 1 joy + 2 in 1 disaster = balance.........macam yang aku post kat status aku tuh...huhu

besonyer plak........"DUIT PT DA MASOKKKKKKKK!!!!!!", dorunk jerit

waaaaaaaaaaaaaaaaaaaa bestnyer.........aku jpa tak masuk lagi......so takde apa yang nak dijeritkan

sabtu tuh kitorunk tak lain tak bukan, pergi pavi........bestnyer tgk dorunk shopping year end......

tapi dengan muka sedih yang aku expert buat, berjaya jugak membuatkan dorunk tok berkata
" eh takpela pinjamla duit kitorunk dulu"

yippiiiiiiiiiie!!!! so inilah dia!!



lawa tak??? aku aim kasut hijau kat Zara ni sejak sem lepas lagi......hehe.....

so tak pasal2 aku berutang seratus setengah kan.........duh!!



yang penting..............Syaer belanja aku Starbucks...uhuiiii!!

takpe2...nanti jpa masuk aku belanja plak....



syaer pehal muka ko cam penat??


neh......that was a great beginning for my 2010

skunk nih dorunk kt the curve tgh buat rambut......cilakak aku takpat ikot....aku kat upm.....sob3...

until then.......see you in 2 weeks time!! or 3......or 4...on the floor.....



No comments:

Post a Comment