Saturday, August 13, 2011

Saturday bersama FENDI !!!!!




Hari ini hari Sabtu......dan ini pula kisah hari Sabtu

Hari Sabtu bukan hari Sabat..

Tahukah anda apakah ia Hari Sabat......?

Hari Sabat adalah hari keagamaan bagi suatu agama...


Hari ini hari ke-12 puasa.....yeaaaaa so far takde tinggal2.....i'm strong yeahh i'm strong !

Fine ! Straight to the point, duit 5oo yang mak bagi 2 hari lepas alih2 dah tinggal 2oo....what the hell??? gila kuat aku pakai duit....

mak aku selalu cakap, "Ko hingat aku ni cop duit????" sambil jerit sambil bergegar2 daun pintu..

so i put the blame on the FUEL.....yes ! FUEL....

SAGA 1.3 jenis AUTO makan minyak secara bermaharajalela...

aku rasa dia hirup petrol agaknyer.....i mean like "Kammon" la......baru isik da abis baru isik da abis.....so i blame the FUEL.....end of story!

*padahal lepas isik minyak gi jalan satu Melaka.....mane tak nye....

neway, diiringi dengan sokongan moral yang tak henti2....saya akhirnya telah join member De One Fitness! yeaaa....


*nama tu kene highlight sket...


Balance saki baki duit yang tinggal telah saya gunakan untuk mengisi masa lapang di bandar dengan membeli belah.....

sebenarnya.....takdela beli belah sangat.....beli 2 keping kemeja sahaja....selebihnya sambung next week......arini kene spend banyak masa tok bersiar2.....bukan selalu woooo ari sabtu dapat jenjalan......minggu2 sebelum nih, kalo sabtu ahad jer mesti aku dok tercongok melayan customer...haaaaa arini aku jadik customer plak.....

ok fine....ada orang tak puasa! hahak.....sebagai seorang yang bertimbang rasa, aku hanya menemani sambil melihat kerakusannya mencekik di hadapan saya.....kejadian berlaku di Subaidah Dataran Pahlawan.

*menu : teh tarik, roti canai......pihak berkuasa!! sila tahan dia !


*dan ini pula muka tension tgk orang makan depan mata....


Arini kene singgah GNC jap....sbb kene hantar balik segala baju2 dan T-shirt segalanya.....cantik saya lipat baju2 tu sumer *ekceli mak saya

so sesambil tuh, saya singgah Kenny untuk berbuka puasa.....masih terlalu awal, jadik saya RESERVE seat dulu......saya tulis nama saya Ferdy.....tapi orang tuh salah baca ke agaknyer ntah la....


*comel tak nama baru saya???


Ekceli dia request nak makan ikan bakar tau...tapi saya buat2 lupa.....sbb nak pergi UMBAI jauh nak mampos.....tak larat aku nak layan. So the guilty tuh sampai sekarang still terasa k...

Ok.....then...balik umah terasa penatnya....

Tapi after mandi, alih2 hilang penat.... saya pon potong rambut sendiri dengan menggunakan hair-clipper seperti kebiasaannya... * saya panggil "penarah rambut"

Maka secara tiber2, sikat nombor 3 tercabut sewaktu saya menarah kepala.....menyebabkan yang tinggal adalah sikat asas bernombor 0.....lalu tertarah di kepala sebanyak satu tarahan.....ha ini hasilnya.....

*tiada kelemumur.... :))


harap2 ianya nampak cool dari tepi.....bwahahaha...

neway, saya dah dekat 2 tahun tak pergi gunting rambut kt kedai....sebab saya potong rambut sendiri.....ekceli rambut saya dah kopak dah ni saya kerjakan...


* potong sendiri jimat RM 10.....


tapi walaubagaimanapon........I BLAME THE HAIR CLIPPER FOR ALL THIS !!



*i put the blame on you !!!!!






No comments:

Post a Comment