Thursday, August 25, 2011

I DO....






25 Ogos 2011....ari khamis.

Tidak seperti kebiasaan, arini alih2 rasa cam nak gi Jusco ngn evol carik itik...

well....aritu dia telah berjaya menambat hati saya dengan itik panggang sedap nak mati..

Bukan senang nak carik itik panggang tau...

ada memang ada......tapi yang ada leher ngn badan sekali tak putus2......yang kat gerai tepi2 jalan tuh.....berani ko makan?

aritu dia beli kat Aeon Bandaraya Melaka *nama kasik penuh

so arini saya pon berkata , "Marilah kita ke Jusco mencari itik ! "

p/s : apa beza Aeon dengan Jusco ?


dipendekkan cerita.......kat Jusco tuh kami berjalan melepasi Kedai Emas Poh Kong!

hanya Poh Kong dihatiku !!

My mom ekceli selalu berhabis kat Poh Kong.....apa2 hal mesti Poh Kong

Poh Kong Poh Kong Poh Kong....

swoh try Rafflesia...tpi dia takmu...ececece...

aku punya cincin yang aku selalu pakai ni ha pon beli kat Poh Kong aritu

eh penat la taip Poh Kong memanjang...... amik PK jer sudah la ek...

so arini alang2 menyeluk pekasam dah lalu depan PK, maka kitorunk pon singgah jap dengan alasan nak cuci cincin aku nih kasik berkilat..

saya ulang ye......CUCI CINCIN AKU NIH KASIK BERKILAT...

"kejap eh..saya kasik cuci lu punya cincin dulu....kasik wa 3 minit", amoi tu cakap....

ntah amoi ke nyonya ke ntah la...

3 minit tu lama tau ....alih2 mata saya terpaku kat sebentuk cincin yang dari jauh dah nampak aura macam nak kene beli....ghehehehehe...

ok la ok la......malas nak citer meleret2...

arini dia belanja saya cincin baru !!! :)))

tak sangka dia tau saiz jari manis saya.... :)



*hadiah raya in advanced....liplap liplap raya tahun nih :)))

*eh gatal la jari saya nih....gatal2 la.... :))


p/s : Hari Raya pertama nanti mama ajak dia dtg umah......dia tersangat excited...tapi saya tau dia mesti neves.....



2 comments:

  1. wow, lip lap lip lap cincin ko!!!
    so jeles... haha,
    diamond berapa karat tu weh bacit?

    =D

    ReplyDelete
  2. diamonds are foreverrrrrrrrrrr........prrrrr
    kukik kukik.....
    tu diamond tah brape karat ntah...
    tapi tahan karat la...... lolz....

    ReplyDelete