Wednesday, October 5, 2011

Kalau boley aku takmu biarkan ianya bersawang lagi....jadi, terimalah entry terbaruku ini.Sengaja saya meletakkan title yang MAHA panjang .

You see the title up there?


Well, terkenang aku zaman2 "friendster blog" dulu...

Situlah tempat aku mula berjinak2 dalam dunia taip menaip....

dan di situlah juga aku banyak mencorat-coretkan cerita yang ntah aku pon tak ingat dah...

hijrahnyer aku ke dunia blogspot ni pon atas galakan rumet ketika itu....

( Epul! aku rindu zaman kita main masak2 dulu....LOL )

so impian aku sekarang nih adalah untuk menjadi typist yang rajin meng-update entry2 terbaru....bwahaha..

Ok lah......Syawal telah beberapa hari meninggalkan kita....Ramadhan apatah lagi...so nama pon dah jadik Zul Kaida ye skunk ni ek??

semalam 3 jam aku kat gym.....otot2 kaki aku mcm nak pecah dua....rasanyer banyak gentian2 otot fleksor yang tercedera.....maklumlah, tak penah2 buat hip-hop...alih2 nak try and error katanyer..

Oh ya ! baru ku tahu ada kelas Hip-hop kat gym itu...lalalala....choreographernya bernama Emily...comel orangnyer....tapi comel lagi my Evol...

ekceli kan....kata orang, nak work-out ni kene ada partner baru bersemangat....kalo buat sensorang rasa cam takde motovasi sial...

kalo tak cayer, ko pergi la try jogging sensorang kat depan tasik seksyen 7 tuh.....endingnyer tak sampai 2 round dah CALO siap gi makan nasik ayam lemon lagi pastu.....kelas ko Mary !

neway, dah lama aku tak dance sejak abis pengajian dahulu *geli la plak ayat skima*

semalam i rasa mcm budak darjah 1 baru masok sekolah jer.....sbb Evol teman kt luar kelas masa saya hafal step.....( padahal studio kat dalam gym jugak )

p/s : dorunk sengaja tak pasang air-cond....pepet btol...


ok ok....lupakan soal segalanyer....

Lani, bilik saya telah mengalami transformasi mendadak....!

kedudukan katil, kerusi serta meja dan juga TV serta almari pakaian segala2nya telah berubah...

yeaaaaa......segalanya adalah NAFAS BARU !

cantik sket bilik aku....bagai nak rak aku ngn mak aku kemas bilik aritu..

tak sangka rupa2nya belakang almari aku ada fosil lipas berusia jutaan tahun....

80% bilik aku rupa2nya adalah habuk serta sel kulit mati......ENGKAU MAMPU?

huh! skunk bilik aku bebas kuman.....tiada lagi virus flu dan penyakit anjing gila....tak perlu lagi ambik Vitamin C 1000mg sehari....kwa kwa kwa....*joking only lor....ekceli everyday aku amik*

oooh ya! Vitamin E saya dah abis.....u know what, vitamin E sangat penting untuk kulit yang cantik...ia adalah antioksida yang kuat serta mampu meNEUTRALISEkan free radikal...well, itu apa yang aku hafal dulu masa kerja kat General Nutrition Centre selama 8 bulan dulu...

tapi last2 saya beli jenama tempatan ( Appeton ) sebab u know la kan.....barangan import ni mahal sket...*cakap slow2 weh*

tapi sumpah...Mega Men Multi's akan tetap menjadik pilihan hati....bagus dowh.....dah 8 bulan aku amik everyday.....hasilnya sngt memuaskan.

kajian menunjukkan bahawa pengambilan multivitamin yang baik setiap hari secara konstan boleh meningkatkan kualiti sperma dan libido anda....ERK!! siyes....dulu time kerja, aku ada baca pasal benda nih......tapi motif la kan alih2 nak emphasise kat sini....bwahahaha....neway, for guys...u can see and feel for yourself ! saya telah mencubanya....anda bagaimana?? lalalalalala.....

Ok ok......topik dah makin merapik.....

mak aku belikan jam dinding baru!!

sebelum nih just pakai jam meja sahaja.....tapi dah UP sket pakai jam dinding...*pffttt

keunikan jam tersebut adalah ia berbunyik setiap sejam, bermula jam 6 pagi sampai 10 malam...

u see......even jam dinding pon understand yang aku nih kekadang "busy" sket waktu malam...so dia tak kacau * joke2*

Ok bebelan terakhir......bilik saya skunk dah jadik port kucink2 tido.....bagus jugak la....aku suker kalo kucink2 dok teman aku dalam bilik......takdela bosan sngt...

K lah.....skunk aku dah puas menaip....puas dowh.....siyes......kalo tak rasa mcm bersalah jer...kih kih kih...

esok ada date ngn evollll.....evollian ghafurian longorian !
( p/s: aritu kene cekik ngn dia sampai berdarah )

Till then..

Seeya !

No comments:

Post a Comment