Monday, October 12, 2009

BANGUN!!! KALO TAK..............


Dulu aku setkan lagu "Guilty" jadik alarm tone aku.......boley???

Boley memang boley.......well at last aku 100% bangun la jugak.......lama kowt aku pakai lagu tuh....4 sem cmtu la...sampai naik bosan aku tukar lagu "We are Golden" from Mika

wooooooh lagu dia tak cukup agresif mcm akak Britney nyer lagu........kekadang aku bangun kekadang aku sambung tido balik bila lagu tuh memekak......kira 50% kebarangkalian aku nak bangun tu ada la jugak kan.......and then skunk ni aku tukar lagi.....nama lagu dah elok dah..."Wake Up" from Sliimy.....

tapi reropernyer ko tau...........aku langsung tak bangun!!! 0%......!!!!wakakakakakakaka........actually ahad aritu aku ada kursus something kat kolej aku nih.....beriya2 la kan aku gosok baju segala......skali pagi haram tak bangun ok..............tetibe rasa guilty plak ngan member aku yang empunya program tuh......dia marah aku kowt......weeeeeeeee....pasni tukar lagu asal lah!! ni namanya belut pulang ke lumpur i guess

2 comments:

  1. haah, ko patut pasang external speaker la, baru ko boleh 1000% bangun.



    ok tak? LOL

    ReplyDelete
  2. nk pinjam speakaer ak ke..cnfrim dgn lgu noraniza idris pon ko bngun..haha

    ReplyDelete