Wednesday, October 7, 2009

TAK TAU NAK LETAK TAJUK APA......



Dalam pic ni tertera muka aku di tengah2, Syaer di kiri dan Epul di kanan….dan ketiga2 nya ada entry yang sama pasal pic nih kat blog memasing……wakakakakaka

Ni time kat Greenbox aritu…sbb aku ada lambakan kupon tak terpakai dan perlu dihabiskan….mcm2 kupon ada….termasuklah kupon satu jug beer percuma….perghhh mmg hi gler arr time tuh kitorunk teguk!!!

*&^%##%^^%^^%%##@??????

Banyak la ko!!!!! Kupon tuh kitorunk taruk jauh2 k………epul dah buang kot rasanyerrrr….wakakakaka

By the way, jumaat malam arituh kitorunk ber-kutu rayap……best gler weh embun pagi…wakakakaka…takleh cakap lebey2……shhhhhhh




Pagi tuh balik kolej kol 6…ahhh mata ngantok…..tido bape jam jek pastu kol 8 lebey kene bangun sbb nak pegi fakulti tok final year projek……

And ahadnyer plak aku attend my first grooming class!!!!

Setelah beribu2 halangan, akhirnya hari ahad lepas berjaya jugak aku mengwujudkan diri ke grooming class yang aku cakap aritu…( siyes,halangan banyak nak mampos)

Ada orang tuh tak caye aku nak g class, dia ingat aku nak g melacur…..choii

Apa2 pon….sonok dapat main2 posing…walaupon kayu shiak

Siyes aku neves time tunggu turn……sampai berpeloh2



* tu bukan aku pon.....aku tgh tunggu turn sambil snap2 pic

Depan camera pon peloh berjurai2 jatuh …apa tak nyer, orang tengok kowt time tuh…satu kelas tak ramai lagipon…mmg dah di-limitkan 10-15 org satu bilik….

Yang penting at the end, photographer swoh aku diet….tak kasik makan malam2
Wakakakakakaka…..mmg aku dah gemok

Badan aku enggan turun….walaupon aku dah cut meals kowt…..nape ntah

And ahad nih aku kene attend class lagih……sbb dia nak amik measurement badan plak
XOXO

Neway, comey tak anak buah aku????




Hakhak…….tetiber

No comments:

Post a Comment