Tuesday, October 27, 2009

MALAM-MALAM AKU SENDIRI......WOOUWOOO

suasana senyap sunyi.....satu blok dah gelap....lampu koridor dah lama terpadam.....bunyik kriooh kriooh sabung menyabung saling berbalas balasan

jam dah pukul 5 pagi....tapi aku still tokleh tido!!!!!!!!!! geramnyer

aku toleh kiri...rumet aku epul dah lama terkorban dalam nahas tidur nyenyak.....ni kalo amik gambo dia tgh tido best gak nih

aku pandang atas.....kipas siling milik kolej keenam UPM sangatlah berhabuk
( macam la aku nampak habuk tuh.....padahal kipas tgh laju berputar kowt)

aku jenguk bawah......alamak!! pinggan aku makan spaghetti tadi tak basuh lagi la...kole air berisik teh tu pon semut dah hurung dah kowt

aku bangun dari katil, menuju ke tingkap........waaaaa!!! Kuala Lumpur dilitupi kabus....ntah kabus ntahkan jerebu

duduk top floor ni best......boley tengok KL tetiap hari....berangin....serta ber-nyamuk jua.....tetiap ari panjat tangga sampai basah celah kangkang ala2 bersenam la gitu....tapi badan makin naik je aku tgk

last2 aku jeling kat atas meja.....ada laptop!!!! harusla tu laptop aku....wawawawawa

aku on lappy, aku bukak notepad....maka tertaiplah entry aku yang ke ntah brape

kesimpulannya......aku penghidap insomnia berusia 21 tahun sangat tertekan dengan penyakitku ini.....

body clock aku very the giler.....

pukul 8 pagi....mengantok lalu masuk tido

pukul 2 petang......bangun pagi gosok gigi

pastu malam tokleh tido........larat ke ko???

2 comments:

  1. waaaa..same la..sy pom insomnia jugak...sgt susah nak tido..kesian kan..

    ReplyDelete
  2. eleh...nak abang u tolong amai2 kan la tu....hehehk

    ReplyDelete