Sunday, October 11, 2009

MY GUILTY PLEASURE






“I wanna kiss you..but if I do then I might miss you babe"
So please please please don’t kiss me…..you’re driving me crazy aaaaaarghghgh
Promise me you won’t grab and kiss me ever again…….
(last2 aku yang giler sensowang)
Neway, mmg tgh gila pon skunk ni
Gila penat kowt……nape ntah…padahal bukan aku yang drive
Jumaat malam aritu seperti kebiasaan, aku fly lagi!!!!!!!!!
Fly like a butterfly…….lalalalalalala
Besoknyer Syaer reropernyer nak ajak aku join sekali g umah keterbukaan kawan dia punyer pokcik kat Pengkalan Udara….boley???? kat area2 Subang tu kowt…..
Ikot je la……at least ujung minggu aku terisik…..ngantok pon ada, tapi aku geledah je mee kari tuh
Tapi umah kat stu lawo2….tingkap dia cm tingkap kampong…breezy
“ingatkan tentera pnyer umah ni khemah hijau tu jer”, kawan Syaer cakap
Krung kang krung krang, kitorunk ngan kekosmet dia head to Putrajaya plak
Subang to Putrajaya……kan ke jauh….jadik aku tido dalam kereta…wakakakakak
Petang tuh dia hantar aku balik UPM…..tetiber langit gelap, so aku pon boom2…..kol 11 malam baru bangun….bapakla.......dalam2 aku tgh blur…..aku capai laptop dan taip entry nih
Actually aku nak emphasise-kan yang pasal malam tuh…..tapi tak geti la nak menaipnyer ( ???????)Sebab besh…………malam kan best……siang panas…..ok tu jer ( *wink)

3 comments:

  1. ahha.
    minggu ni macammana pulak?
    nak pegi lagi kah?
    mungkin sempena deepavali pulak ek?



    LOL

    ReplyDelete
  2. mungkin tidak.. nk balik melaka... nape x join epul? haha..

    ReplyDelete
  3. mungkin aku brainwash syaer agar pergi lagi???

    ReplyDelete