Wednesday, December 23, 2009

PEKELILING??

aritu aku janji ngan member aku kat UMP agar pergi casting bersama2 dengan baginda

so arini pepagi buta lagi dia dah bertolak from pahang nun ke Pekeliling...ktorunk mmg janji nak jumpa kat Pekeliling pon...sbb audition tuh kat Danau Kota....so dekat kot dari Pekeling eh pekeling plak.....Pekeliling ok!!

aku baru bangun tdo...jam menunjukkan seolah2 pukul 12...actually mmg btol2 kol 12 pon....ya ampun pukul berapa aku bangun ni!!!!

cekcepat aku mesej dia, "ko kat mane?"

"aku dah sampai dah ni...ko kat mana?? aku kat pekeliling dah"

APAAAAAAAAA!!!!!! i was like..........ntah.....tiada tahu berkata apa lagi

bagaikan panahan elektro, aku bangkit dan bingkas mandi wajib......i mean......wajib bagiku tok mandi cos nanti bau busuk.....ahahahahahaahahah pRANK U AGAIN!!!

cepat siap!! aku bermonolog sendirian.......boley??

takde lagi dah sesi "catwalk pagi" spt biasa.....takde lagi dah acara "walk- walk- fashion- baby- work- it- move- that- bitch- crazy" aku


AAARGHHHHH........apa aku melalut nih!!

nak dijadikkan story tok entry kali ini......cheq nak dok habaq mai sat kat ngkorunk sumer

actually aku ni clueless sket about tmpat audition tuh......i was like....Danau Kota?? mcm penah pegi......tapi dimana yak??

i mean......how to get there via public transport??

maka........aku pon dok tanya la kat my sis

"kalo naik LRT nak pergi Danau Kota ko kene berenti kat Pekeliling"

eh ada ke stesen LRT nama dia Pekeliling.....??

aku pon mesej member aku tuh

"dari UPM ko naik komuter ke bandar tasik selatan, tukar LRT and teros ke Pekeliling"

Ha????? korunk ni betol ke??? siyes aku tak penah dengar stesen nama dia Pekeliling

dengan izin Allah ( pranggg terbakar...) aku pon sampai la ke LRT Sg Besi menggunakan moto....gigih nih....dan dengan yakin aku cakap kat abg kaunter tu "Pekeliling"

"singgit tujuh dik"

eh amazing!!! betol ke ada stesen Pekeliling nih!!!! aku geram btol la.........

takde ok!!!!! pas beli tiket tu aku tgk kat map utara selatan siap.....where on earth got Pekeliling stesen????

cuak......siyes cuak

aku kontek my sis sambil menangis teresak2

"nama stesen tu Bandaraya", katanya

pastu aku kontek plak member aku tuh..

"aku kat stesen bus.....tapi depan aku ada stesen LRT....."

"ko catwalk sket depan tu...tgk apa nama stesen tuh", balasku sambil still menangis teresak2

"Titiwangsa kot"

ngaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.........kepala pusing!!


jap g my sis call

"hello, silap silap......bukan Bandaraya.....Titiwangsa la"

ehehehehehehehe......aku mengesat air mata dan meneruskan perjalanan

selang setengah jam....aku tiba

dia tiada

aku call

dia datang

kami phewitt teksi

kami ke Danau Kota....ofisnya kat atas Klinik Khoo...boley??

dan kami meng-casting

begitulah ceritanya .......end
























belom end lagi la......cantik muka

aku diberi 4 helai skrip tok dihafal.......uhu...watak aku namanya Dain Maloonzo...pedagang Dutch...very the

duh!! beriya2 aku depan camera kan........kalo dapat, dapat la.....kalo takpat, nangis jela..apa susah...wakakakakakakakak

neway, tyme kitorunk habis audition, it was still awal lagi before dark...

so plan nak g Pavi,tapi uncle teksi tu ntah la.....aku cakap Monorail Titiwangsa.....dia bantai campak ktorunk kat Putra Wangsa Maju...pale hotak!!!!

kalo naik monorail boley straight ke Pavi yang tak straight tuh.....

so skunk dah kat putra.....so KLCC jela jawapnyer...

but before that, weolz sempat snap a photo!!!

ni la member aku tuh....Scarlet namanya.....org panggil Syidek

and u know what, b4 this kitorunk tak penah jumpa pon.......sbb memasing kenal kat facebook

tgk2 last2 g casting sesamer kan......kan uols kan.....kan...KAN...KAN.......( ah sudah!!)


i only have one photo in my hand.....and the girl that i do not call...must serta merta go back to your room...pack ur belongings......sambung....

heels syidek nak.....tapi pig skin lining.......sory ye...we dont wear pork!

ko usha sape syidek??? meh aku snap apa yang ko usha.....

kantoi!!!! ko usha anak ikan straight kat bawah tu ek?? aku nampak la......ko kantoi dah ngan aku....

masuk ni dah kali kedua aku kenal org kat facebook tak penah2 jumpa.....last2 jumpa

dulu ngan si Azfar Ice.......chatting ngan dia kat fb dekat setahun

last2 jumpa time shooting video korporat UPM aritu....gaga!

sori Ice......jgn saman aku plizzzzzzzz.....aku curik pic ko



hoho...apa2 pon....KLCC ramai giler org......( tetiber)

tapi tak ramai ngan orang giler la......lain maksud tuh

kitorunk pusing2 bagai .....b4 memasing dipisahkan oleh LRT ....dia turun kat Plaza Rakyat..aku turun Sg Besi

uhu.......yang penting, otot betis aku lenguh.......aduyaiiii.......tukang urut plizzz...sejam 5 hengget aku bayar...

1 comment:

  1. hahaha..
    aku plak ni 1st tyme aku jumpe org yang aku kenal kat internet..haha..
    pape pown..casting ke-2 menanti kita..haha..

    ReplyDelete