Thursday, December 10, 2009

NUSYUZ!!

hari rabu adalah hari pertengahan minggu..

dan hari rabu juga adalah hari yang sesuai sekali menonton wayang.....sbb tiket murah

so aku pegi tgk wayang.....( boley tetiber??)

aku call mak aku, " akum ma......tgh wtpe tu..sihat??"

"sihat2 je ....baru nak makan ni ha", mak aku cakap

"mak nak pinjam duit sket bley tak???" , actually mmg tu pon yang aku nak cakap...kuikui

"ko nak buat apa??... pokpekpokpek mak aku bising

"ala JPA masuk acit bayar balik"......pap teros dapat


hihihihiihi.........esok tu gak aku g draw duit

neway, kitorunk tgk Ninja Assassin....dah lama dah citer tu kuar...ni baru dapat tgk



kejap....."kitorunk"???? sape?? (giteww ayat!!)

aku n my rumet sama kawan dia 2 orang....gigih jalan kaki dari Hang Tuah ke Pavilion.....ada la jugak 50g lemak aku digunakan....isyhh ni kene ganti ngan BigMac nih...

citer tu....mmmmm.......nak muntah plak aku tgk.......banyak main kelar2 orang......teringat plak kat mak aku kelar2 ayam kat sinki dapur

from 1 to 5......i give 3 ( sorry Rain.....cukup la tu ek)

and then it's shopping time!!!

alah.....takde maknenye shopping2 segala......akhir2 sem ni...pepaham jela kan

but believe it or not......i grab one thing!!!




sepasang kasut merah terbakar from Topman......setelah jatuh kecundang frust menonggeng tak pat beli kasut baldu hijau kat Zara....

aku tak plan pon nak beli kasut se-striking cenggitu...

si Jimmy choo yang bg idea kat aku ( boley jimmy??)......so aku curik idea dia buat rete...wakakakakakak

pas beli jer aku teros text dia, " i dah terbeli kasut merah u la"

sekali dia marah ko tau.......dia kata " babi kau lahanat curik idea aku celaka sial...aku taknak dah kawan ngan ko lagi....aku ingatkan ko baik.....cibai!!!"















GOTCHA!!!! acah jerrrrrrrr.............u got PRANK by Ferral Nic!!! hahak

mane de dia kata cmtu la..........dia swoh aku mms pic kat dia jer...

neway, lawa tak pic ni???



percaya atau tak nak pecaya i don't care la Cik Tom.....but this is Penjara Pudu.....punye dinding.....ada org wat grafiti lawa gler......tomei!!!!

well.....singgah jap kat Redbox Low Yat....nama je singgah...tapi sampai 3 jam melalak kat stu....


okeh...........abis sudah citer semalam......

citer arini plak.......bangun kol 11.......layan2 lagu skjp.....pastu kol 2 g lab

actually aku tgh dalam proses menyiapkan final year pojek aku ni..

pasal "antioxidant from white orchid"

so agak terisik sket la cuti sem aku nih...daripada dok melangut takde menda nak wat kan....


this is "liquid luck" potion.......sapa ingat apa tu liquid luck??


18 degree Celcius.........suhu ketiak aku.....ah ah


well well......ni ler lab rahsia aku yang aman damai itu......ayo cam besepah jer...

dan sesekali aku ditemani intenet yang lajunya selaju cahaya......naseb baik.....kalo tak mati kutu aku dok sensorang kat lab.........eh jap......apa tu kat skrin??? my gaga......hehehehehe

p/s: weekdays aku kat lab........weekends aku menari.....boley??

No comments:

Post a Comment