Saturday, December 19, 2009

BEG TELEKUNG

Arini melaka hujan all day long.....pagi aku bangun ( pagi la sangat), hujan dah stat mencurah2....

pastu tak renti2 sampai ke petang........punya la sejuk ko tau...aku g luar umah and sempat gak aku snap satu pic....ni ha...tgk la



ACAH JER!!! wakakakakakakaka......kene prank lagi korunk kan....uhu..tapi siyes sejuk gler.....kalo bungkus dengan selimut sambil layan neslo panas.....waduuuhhhh...sedap bangat sih.....men-cret aku dibuatnyer

neway, nasib baik plan nak kuar arini tak jadik.....kalo tak main snow la aku ...ahaks

so semalam aku kuar g Jonker kat Melaka nun......

cos last week actually dah pergi and aku terserempak ngan sekeping tote bag yang ala2 cantik banget.......cuma harga dia membuatkan aku tak larat nak beli in-situ.....

so ko tau yang aku sanggup berlapar seminggu nak kumpul duit semata2 nak beli beg gila tu??

aku makan bubur self-made je malam2.......very the Bersamamu TV3...for the sake of tote bag!!! chaiyok!!!

arakian maka pitis pon cukuplah

so dengan kadar segera aku zupp ke Jonker



jaringan jalanraya kat sini agak kecik...aku kene catwalk slow2 in order nak ngelak kene langgar dek lori simen

melaka femes ngan terompah.......ko nak beli??

dorunk nih actually kene tulah raja........sian

ok dapat dah!!!! dapat gak aku grab beg sundal tuh........and then tekak rasa haus....so catwalk lagi nak beli cendol.......

sekali orang ramai daa............aku rasa cam nak melontar jamrah pon ada....berimpit2

sementara menunggu orang reda.......aku pose jap la kan......nama pon hobi...i was like, "ada eden kesah?"

wooahhhhhh.........i like my facial expression ( angkat bakul.....uhu)

ok fine!!!! orang tak reda2........so aku kena la jugak berhimpit2 demi semangkuk cendol......eh ada orang snap aku dari belakang.....teka mana satu aku??


nah cendol yang ko idamkan......puas hati???

kalo puas ati sila snap gambar aku lagi...ahaks

one more one more!!!

owh by the way!!!! this is my Utopia tote bag.....not Burberry tote bag...yang tu tunggu 2 tahun lagi

p/s: ada lagi seminggu sebelum naik sem semula......

No comments:

Post a Comment