Monday, December 14, 2009

LMAO? TTYL? BRB? TMTH?

Seperti biasa kalo nak dapat tenet laju silalah ke fakulti....jgn on9 kat blek......tenet cm siput barbie

seperti biasa kalo nak tenet fakulti, aku akan guna password member aku sebab aku actually takde password......aku pendatang haram yang bertauliah

seperti biasa aku log-in......dan eh??? nape password salah??

olo......dia dah tukar password ker......penat jer aku set-up tempat baik punyer.....tgk2 password takbley pakai....

aku cuba lagi...tokleh

cuba lagi....still tokleh.....so how?

and at last aku find out yang aku type "pemanas".........actually password dia "pemanis"

hahak........it really makes me LMAO......boley??

neway, tadi on the way nak ke fac, kerete kat depan aku very the slow mcm cicak ye di situ.....and kat belakang aku plak kereta ronda pak guard UPM yang juga very the.....tapi very the terkejar2 nak cepat kejar bini kat umah tgh merengek2 kot....*abang cepat la ahak ahak abang uhuk uhuk ah ah....boley bini ko mcm tu??? larat???

risau plak aku kene sontot kete belakang and aku plak sontot kete depan.....last2 aku flex.....ko larat?? ( masuk kali ketiga aku cakap "larat", laptop aku pon crack!!)

aku tgh nak email CV kat Dr Fauziah...esok last submit, rini baru aku terkinja2 nak send.....choii

lambat betol la nak attach file nih......sementara tuh meh kita borak2 sket

malam tadi aku kemas2 blek yang macam haram tuh.....wooooooa banyak gler unwanted things reropernyer ek.....padanla lipas n cicak kobeng bermaharanilela kat mahligai aku...

nah amik ko!!! aku buang apa yang tak patot



ni sumer nota2 sem lepas yang aku dapat result terok......

ngaaaaaaaaaa..........subjek sem ni sumer suwey...mcm tak masuk akal je result

buang jela......

and sambil2 aku godek2 lappy aku, guess what???

i found this!!!



ololololo......ni la anak buah aku......comel kan??? comel mcm Pak Su dia jugak...

banyak la ko!!! ni aku la........Si Ferral sewaktu kecik umo 3 taun ntah2....

muka tak bley blah

dah 21 tahun muka camni plak.......


sila carik perbezaan dan persamaan kedua2 foto dia atas...

ok la......aku nak balik....gelap dah ni......takot dok sensowang...

TTYL!!!

and i will BRB......coz this is TMTH

No comments:

Post a Comment