Friday, December 11, 2009

LIGHTS! CAMERA! ACTION!.........tapi takde light pon.....pakai cahaya mentari sudey

Sempena jumaat yang mulia, pagi aku dikejotkan oleh tuan pengarah

aku bingkas bangun beserta bantal busuk penuh air liur basi atau air apa aku tak sure tap jangan pikir bukan2.....lalu ku menyambut seruan tok pengarah agar bingkas bangun dan mandi....cepat siap! shooting nak stat...ujarnya

oh ya.......aku membantunya menyiapkan projek video sempena Festival Filem Pendek Pelajar Intervarsiti sama seperti tahun2 yang lalu

cuma bezanya kali ni aku jadik heroin!!!! watak utama tuh......tahun lepas amik watak org kampung je aku....

ok lah.....tak kuasa aku nak berbahasa istana ni actually......kang kena rasuk baru tau

malam tadi aku tdo lewat......cos tak bley tdo.....terkebil2 mata aku

so pagi ni mata aku sendu dan sendat....boley??

takpe2.......shooting pnyer pasal....gigih

watak aku......superhero yang dapat kuasa api...fireballs!!! tapi kene explain dulu ngan director....

pastu baru la boley mencapap depan cam....

cover cover.....controllllll

scene pertama kat kolej.......shooting dalam opis ala2.....then we off to Putrajaya for the next scene.......

nah.....all out aku bagi....tak jadik tak tau nak kata pe
aku: pehal tiap kali aku shoot ko "cut" ha???? aku very the tak puas ati......
neh........buckle up!!

ha kan.........i mean......kan dah aku kata......jangan biarkan aku leka.....nanti aku ter-pose....ahaks

by the way, ada menda pancut belakang aku la.......fetish sangat la u
okies....from Putrajaya balik semula ke UPM.....padang kawad......but sorry, shooting da abes....ni gambar kenang-kenangan jer bak kata pengarah kan.......mane krew2 lain??
is that a wrap??? aku tanya......YES adalah jawapannya setelah hampir 12 jam shooting......yuuuuuu

p/s: harusla post kat fb bila siap edit nanti....

No comments:

Post a Comment